8 Şubat 2009 Pazar

Türk Eğitim-Sen’den
Yozgat Valiliği hakkında suç duyurusu

Türk Eğitim-Sen, Millî Eğitim Bakanlığı'nın (MEB), Türkiye genelinde geçici olarak görevlendirilen idareci kadrosunun asaleten atanması için 81 ile gönderdiği genelgeye rağmen, münhal bulunan yöneticilik kadrolarını duyuruya çıkarmadığı gerekçesiyle, 41 ilin valiliği ve il millî eğitim müdürlüğü hakkında suç duyurusunda bulundu. Suç duyurusunda bulunulan iller arasında Yozgat da var.

Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, yaptığı açıklamada, MEB'e bağlı okul ve kurumlarda 25 bin civarında vekâleten ve geçici görevlendirilen yönetici bulunduğunu, bu durumun eğitimi olumsuz etkilediğini ileri sürdü.

Bazı valiliklerin MEB'in Türkiye genelinde geçici olarak görevlendirilen 25 bin idareci kadrosunun asaleten atanması için 81 ile gönderdiği genelgeye rağmen, münhal bulunan yöneticilik kadrolarını duyuruya çıkarmadığını ileri süren Koncuk, “Listeleri ilân etmeyen 41 valilik ve il milli eğitim müdürlüğü hakkında Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulunduk” dedi.

Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı Koncuk, açık bulunan yöneticilik kadrolarını ilân etmediklerini ileri sürdüğü iller şunlar:

Adıyaman, Afyonkarahisar, Amasya, Antalya, Ardahan, Artvin, Bartın, Batman, Burdur, Çanakkale, Çankırı, Çorum, Diyarbakır, Düzce, Giresun, Iğdır, Isparta, Karabük, Karaman, Kars, Kırşehir, Kilis, Kütahya, Malatya, Mardin, Nevşehir, Ordu, Osmaniye, Samsun, Siirt, Sinop, Şanlıurfa, Şırnak, Tekirdağ, Tokat, Trabzon, Tunceli, Uşak, Van, Yozgat ve Zonguldak.

Hiç yorum yok: