28 Şubat 2009 Cumartesi

Yozgat’a İletişim Fakültesi geliyor

Başbakan Erdoğan’ın müjdesini Yozgat’ta verdiği, Bozok Üniversitesi bünyesinde İletişim Fakültesi ile Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yeksek Okulu kurulmasına dair Bakanlar Kurulu kararı resmî gazetede yayınlandı.

Müjdeyi Başbakan vermişti

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 24 Şubat’ta Yozgat Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlediği mitingde, Yozgat’a eğitim alanında yapılan hizmetlere değinmiş, konuşmasında Yozgat’a İletişim Fakültesi kurulacağını da duyurmuştu. Erdoğan, şunları söylemişti:

“Bozok Üniversitesi’nde 6 Fakülte, 3 Enstitü, 3 Meslek Yüksek Okulu, Sağlık Yüksek Okulu, Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi de bu arada hizmete girdi. Mühendislik Mimarlık ile Fen Edebiyat Fakültelerimiz de eğitime başladı. Tıp, Ziraat, Eğitim Fakültelerimiz de öğretime açılacak. İletişim Fakültesi ile Turizm Meslek Yüksek Okulu kurulmasına ilişkin Bakanlar Kurulu kararını da imzaladık.”

Rektör Varinli: Hayırsever işadamlarına büyük görev düşüyor

Bozok Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İnci Varinli, bu gelişmenin Yozgat açısından çok büyük bir kazanç olduğunu belirtti. Rektör Varinli, bu konuda şu değerlendirmede bulundu:

“Şimdi sıra bu Fakülte ve Yüksek Okul binalarının yapılması ve öğretim elamanlarının bulunmasına gelmiştir. Bina konusunda Yozgatlı hayırsever işadamları ve halkına büyük görevler düşmektedir. Yozgat halkının bu konuda üniversiteye gerekli desteği vereceğine inanıyor, yeni kurulan fakülte ve yüksekokulumuzun üniversitemize, ilimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.”

Hiç yorum yok: