7 Nisan 2011 Perşembe

Çaylak: Sürmeli Festivali’ne 1 Kuruş kalmadı

18-22 Mayıs tarihleri arasında Ankara’da gerçekleştirilmesi planlanan “Yozgat Tanıtım Günleri”nde kullanılmak üzere İl Özel İdaresi bütçesinden 400 bin Lira ödenek tahsis edildi.

Yozgat’ın günlük gazetelerinden “Yeni Ufuk”un sahibi Bekir Çaylak, “Bu durumda 2011 yılında 12’ncisi yapılacak olan Sürmeli Festivali ile ilgili etkinliklere İl Özel İdaresi bütçesinden 1 kuruş dahi destek çıkılmayacağı şimdiden görülmektedir” dedi. Bekir Çaylak, “Tanıtım Günleri’nin kaynağına onay çıktı” başlıklı yazısında şunları kaydetti:

“… tanıtım günleri ile ilgili şuana kadar anlatılanlardan anlaşılacağı üzere, 3 ya da 5 bin lirası Yozgat’ta belki harcanır, kalan kısmı da Ankara’da malûm şahıslar tarafından harcanacaktır…

(…) Diyelim ki; 2011 yılı içerisinde başka tanıtım günleri ile ilgili bir çalışma söz konusu olduğunda ne yapılacak, çok merak ediyorum…

Herhalde ilgililer böyle bir çalışma gündeme geldiğinde; “Yok kardeşim, biz harcama bütçemize aldığımız tüm paraları Mayıs ayında yapılan etkinliklerde kullanmıştık. Şimdi ise elimizde paramız kalmadı. Bu sebeple, 2011 tanıtım faaliyetleri ile ilgili tüm çalışmaları 2012 yılına öteledik. Dolayısı ile 2012’yi bekleyelim” mi denecektir?..

Bu durumda 2011 yılında 12’ncisi yapılacak olan Sürmeli Festivali ile ilgili etkinliklere İl Özel İdaresi Meclis bütçesinden 1 kuruş dahi destek çıkılmayacağı şimdiden görülmektedir.”

Hiç yorum yok: