13 Nisan 2011 Çarşamba

“Madalyalarımız Türk Milletine armağan olsun”

Avrupa Halter Şampiyonası bayanlar 53 kilo müsabakasında koparma, silkme ve toplamda altın madalya kazanan Yozgatlı millî haltercimiz Aylin Daşdelen, “TRT Haber” televizyonunun canlı yayınında yaptığı değerlendirmede, “Bütün madalyalarımızı Türk halkına armağan ediyorum” dedi.

“TRT Haber” kanalı, bu gün canlı olarak yayınlanan “Merkez Haber” programında, Rusya’ya bağlı Tataristan Özerk Cumhuriyeti’nin başkenti Kazan’da yapılan Avrupa Halter Şampiyonası’nda altın madalya kazanan bayan haltercilerimizi konuk etti.

Bayan Halter Millî Takımı Antrenörü Talat Ünlü’nün, “takımımızın en deneyimli sporcusu ve ablası” diye nitelendirdiği Aylin Daşdelen, düşüncelerini şöyle ifade etti:

“Koparma hareketi benim korktuğum bir hareketti. Her zaman antrenörlerime müsabakaya çıkmadan önce ilk hakkımı tuttktan sonra bana güvenin, üç hakkımda yapacağıma dair söz vermiştim, ki öyle oldu. Silkme hareketi ise güvendiğim bir hareketti. Maalesef antrenmanlarda defalarca kaldırdığım, rekor kırdığım kiloyu müsabakada yapamadım. Tabii ki bu müsabaka heyecanı. Her türlü şartlara alışık olmamız gerekiyor. Peş peşe girdim, kalp atışlarımı kontrol edemedim. Biraz heyecanıma yenik düştüm, bu yüzden de yapamadım. Bütün madalyalarımızı Türk halkına armağan ediyorum”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: