6 Nisan 2011 Çarşamba

Milletvekili Aday Adayı Başer: Darbeci barolar karşısında demokrasinin sesi olmaya gayret ettim

Eski Yozgat Barosu Başkanı ve AK Parti Yozgat Milletvekili Aday Adayı Avukat Yusuf Başer, “Darbeci barolar karşısında demokrasinin, özgürlüğün, hakkın, adaletin, hukuk devletinin ve Anadolu’nun sesi olmaya gayret ettim” dedi.

Yozgat Barosu Başkanlığı görevinden istifa ederek AK Parti Yozgat Milletvekili Aday Adayı olan Avukat Yusuf Başer, İhlas Haber Ajansı Yozgat Bürosu’nu ziyaret ederek çalışmaları hakkında bilgi verdi.

20 yıldır avukatlık yaptığını, 3 dönem Yozgat Barosu Başkanlığı, Kızılay Yozgat Şube Başkanlığı ve AK Parti Yozgat İl Başkanlığı görevlerinde bulunduğunu hatırlatan Başer, Yozgat’ın sorunlarını çok iyi bildiğini, bu sorunlara Meclis’te çözüm üretebileceğine inandığı için de milletvekili aday adayı olduğunu söyledi.

‘Yozgat Baro Başkanı’ sıfatıyla çeşitli basın yayın organlarında, bilimsel toplantılarda demokrat ve özgürlükçü bir anayasanın savunuculuğunu yaptığını ifade eden Başer, şunları söyledi:

“Yozgat Barosu’nun ismini tüm Türkiye’ye duyurdum. Darbeci barolar karşısında demokrasinin, özgürlüğün, hakkın, adaletin, hukuk devletinin ve Anadolu’nun sesi olmaya gayret ettim. Ülkemizde AK Parti ile birlikte bir değişim ve gelişim süreci başladı ve devam ediyor. Ben de bilgi birikimim ve tecrübemle bu değişim ve gelişime katkı sağlayacağıma inanıyorum.”

Başer, hem hukukî hem de siyasî tecrübesi olduğunu belirterek, “Bu tecrübe ve bilgi birikimimi Meclis’te Yozgat için kullanmak istiyorum” dedi.

(Kaynak: haberx.com)

Hiç yorum yok: