1 Nisan 2011 Cuma

Yozgat’ta STK’lardan CHP Milletvekili Gök’e tepki

Demokrasi ve Özgürlük Hareketi Platformu adı altında bir araya gelen sivil toplum kuruluşları, Meclis kürsüsünde yaptığı konuşma nedeniyle Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Mersin Milletvekili İsa Gök’e tepki gösterdi.

Sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, düzenledikleri basın toplantısında CHP’li İsa Gök’e sert eleştirilerde bulundu. Platform adına konuşan Yozgat Aktif Sanayici ve İş Adamları Derneği (YASİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Rahmi Nazlıoğlu, “CHP Mersin Milletvekili İsa Gök’ün mesnetsiz açıklamalarını şiddetle kınıyoruz” dedi.

Nazlıoğlu, şunları söyledi:

“Miletin millî ve manevî değerlerine en fazla saygı gösterilmesi gereken Meclis kürsüsünden CHP’li Gök’ün yaptığı talihsiz açıklamalar, milletimizi üzmüştür. Fedakâr ve cefakâr muallimlerin yaptığı eğitim ve öğretim faaliyetlerini karalayıp iftira ve tezyifte bulunması kabul edilemez bir davranıştır. Hususiyle de Muhterem Fethullah Gülen Hocaefendi’ye karşı yakışıksız ifade ve iftiralar, toplumumuzun her kesiminde ciddi infial oluşturmaktadır. Yapılan iftiraların esassız ve mesnetsiz olduğu ortadadır. ‘İftira at tutmazsa izi kalır’ düşüncesiyle yapılan bu çirkin saldırılar, milletimizi üzmüştür. Fedakâr öğretmenlerimizi ‘Amerikan ajanı’ olarak göstermesi öğretmenlerin anne ve babalarını derinden etkilemiş, kamuoyunda da tepkilere neden olmuştur.”

Basın toplantısına Yozgat Eğitimciler Derneği, Yozgat Aktif Sanayici ve İş Adamları Derneği, Yozgat Deva Derneği, Yozgat Gönül Doktorları Derneği, Eğitim Bir-Sen Sendikası Yozgat Şubesi, Diyanet Sen, Umut Eğitim Destekleme Derneği, Yozgat İl, İlçe Köyleri Kalkındırma Derneği, Yozgat Çalışanlar Derneği, Yükselen Sorgun Kalkınma ve Dayanışma Derneği, Memur-Sen Yozgat Şubesi, Anadolu Sorgun Genç İşadamları Derneği, Akdağ Eğitim Sevenler Derneği, Yerköy Vefa Eğitim Destekleme Derneği, Yozgat Eğitim Vakfı, Yerköy Genç İşadamları Derneği, Kadışehri Eğitim Gönüllüleri Derneği, Saraykent Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği, Yozgat Din Görevlileri Derneği, Bem-Bir Sen Yozgat Şubesi, Sağlık Sen, Yozgat Şubesi Büro Memur- Sen Yozgat Şubesi temsilcileri katıldı.

(Kaynak: zaman.com.tr)

Hiç yorum yok: